Fin del 2

15 jul

Så jeg vandrer nedover gaten på vei hjem igjen fra Snopestedet og vimser rundt i mine egne tanker. Hører noen franskmenn som snakker bak meg og tenker at det er fint å høre på, selv om jeg ikke forstår det. Jeg svinger inn til butikken og den ene franskmannen roper etter meg «Joli [….] Mademoiselle!» og jeg tenker med en gang at det er meg han mener, for jeg føler meg så fin i dag at jeg snur meg og smiler et takk. Han mente meg, rett og slett, for han smiler varmt tilbake.

Kanskje finheten skinner ut fra innsiden i dag i tilleg til utsiden og det bare merkes. Spesielt av franskmenn.

Legg igjen en kommentar

