Fin

15 Jul

Velplassert i den røde sofaen min, med en god bok, en kopp te og ønske om katt krøllet sammen ved føttene mine, hører jeg på regnet som plasker ned utenfor. Vinden lurer seg inn vinduet mitt og leker med vindspillet som henger der og lokker den inn. Jeg har svart kjole og lilla cardigan på, har klemmer i håret og rosa øyenskygge på. Jeg føler meg fin i dag og litt lykkelig på innsiden. Snart skal jeg en liten tur på jobb borti gaten for å låse opp for Nye Damen, samt gjøre noe administrative sjefegreier.DSC00134

Senere kommer Mannen hjem fra fjelltur sammen med Kamerat, da skal det lages hjemmelaget lasagne med hvitløksbrød og salat. Når jeg lager mat skal jeg ha på Amelie i bakgrunnen, selv om jeg ikke kan fransk, men bare fordi den er så fin å høre på.

Bittesmå hverdagsting blir av og til helt fantastiske.

Legg igjen en kommentar

