Fremtidssnakk

16 jul

Når jeg blir stor vil jeg ha følgende

  • En kattepus. Akkurat i øyeblikket har jeg lyst til at den skal hete Yoshi, men det kan ha noe med overdreven spilling av Super Mario World å gjøre.
  • Badekar med løveføtter i messing. Helst med plass til to.
  • Peis med to ørelappstoler foran, så jeg kan sitte der og lese fantastiske bøker fra mitt supre…
  • …Bibliotek. Eller i hvert fall et kontor der veggene er dekket av bokhyller fulle av bøker. Samlingen er allerede ganske så stor blitt.
  • Urtehage med alle urter en kan tenke seg!
  • Et enormt vindspill som lager dype, dype toner en kan drømme seg bort til.
  • Hengekøye, bare fordi de er utrolig behagelige på alle måter.
  • Havet i nærheten, fordi jeg liker lyden av strandfossen.
  • Stort kjøkken til matlagingseksperimenter.
  • Min kjære så klart, så jeg har noen å dele alt dette med.
Legg igjen en kommentar

