Cellar Door

21 Jul

I kjelleren til jobben min har jeg funnet mye rart. Det er litt som å gå på skattejakt hver gang jeg av en eller annen merkelig grunn havner der nede. Mye spindelvev er det også, men det gjør ingenting, for bare se på de artige sakene jeg har kommet over hittil, til tross for dårlig mobilkamera:

DSC00202Ja, det er en Macintosh Apple  2. Tror muligens det avlange hullet fremme er en diskettstasjon, men man kan jammen meg ikke være helt sikker alltid. Eldste mac-en jeg har sett i virkeligheten. Lurer litt på om jeg skal spørre sjefen om jeg får adoptere den, bare for gøy.

DSC00199Kjenner jeg mimrer litt til barndommen av den her. En gang vant jeg 50 kroner og følte meg sinnsykt rik.

2 kommentar to “Cellar Door”

  1. Sindre Sandvik 21 juli , 2009 kl. 15:16 #

    er nok en 5 1/2 diskettstasjon det der ja ;)

    Cellar door Minner meg om Drew Barrymore i Donnie Darko …..

  2. Kaizer 21 juli , 2009 kl. 15:24 #

    Tihi, det var faktisk meningen ;)

Legg igjen en kommentar

