It’s a job

1 Aug

DSC00217

Slik ser kiosken min ut om man står på hyllen på lageret og tar bilde over veggen. Dette er tilfeldigvis en dag meg og SuperSilje var på jobb sammen, så det ser faktisk ganske ordentlig ut. Fint med en motivator/kasseoperatør på jobb, for da får man liksom gjort så mye mer uten å bli forstyrret av kunder hele tiden. Egentlig tror jeg at jeg burde begynne et par timer tidligere på jobb når jeg jobber alene, slik at jeg får gjort alt småplukk før åpning.

Passende soundtrack: Major Parkinson – Death in the Candystore

Legg igjen en kommentar

