If I had the chance I’d ask the world to dance

20 jan

På en helt vanlig onsdagskveld lager jeg grønnTe-iskrem helt på egenhånd og spiser alt selv. Det er veldig lett; alt man trenger er vaniljeis og matcha.


Jeg tar bilde av den nydelige boksen som teen bor i og tenker at den var ganske dyr til å være så liten, men den er så fin at det ikke gjør noe.

Lager kaffe i mocca-kannen jeg fikk av mamma til jul fordi noen hadde satt den igjen da de leide huset i Frankrike. Den er av typen Alessi og jeg kan ikke skjønne at noen kan forlate den noe sted, for den ser ut som et romskip! (som tilfeldigvis er det vi kaller den, for den lager romskiplyder når den synes at kaffen er klar)


Leser bøker ved hjelp av Kristine’s Kindle. Nå for tiden går det i bøker av Robin Hobb som jeg har lest før, men som er like fantastiske selv om jeg vet hva som skjer!

Legg igjen en kommentar

