Pynt

21 jan

Jeg sa jo at jeg skulle ta noen bilder av pynt fra Mannen…

Dette smykket fikk jeg i julekalenderen min. Jeg pleier ikke vanligvis å ha det såpass kort, men heller dinglende nesten ned til magen. Så enkelt, men så fint! Kaller det i grunn hverdagspynt, siden det er det jeg bruker det til.

Dette er bursdagpresangen fra Mannen til meg, som jeg ikke har tatt av meg siden, så fint er det! Tror kanskje jeg må ta titusen bilder av det og lage en egen post utav det og forklare hvor mye arbeid det var (jeg liker ekstremt godt at det tok litt av den «dyrebare» tiden hans, for da betyr det litt ekstra!)

3 kommentar to “Pynt”

  1. Solveig 21 januar , 2010 kl. 17:22 #

    Fint smykke:D

  2. randomdaydreamin 22 januar , 2010 kl. 18:00 #

    Aaw:)

  3. Kaizer 26 januar , 2010 kl. 17:39 #

    Tackar!

Legg igjen en kommentar

