Fine helgen

30 jan

I helgen har jeg hatt besøk av kjæresten min, så jeg tok fri fra jobben og dro han med på årsfesten til Kvarteret. Bilder derfra er det heller lite av, siden jeg og vinen ble litt for gode venner og jeg datt av en barkrakk (blåmerkene på beina mine er helt ute av denne verden).

Til frokost lagde jeg amerikanske blåbærpannekaker og han lagde bringebærbanansmoothie. Sånn sett er vi et bra frokost-team. godt, selv om den ene pannekaken ble litt vel godt stekt.

Før vi gikk ut i vinteren i finstasen koste vi oss med litt rosévin i de fine champagneglassene vi fikk til jul av besteforeldrene hans. Er det fest så er det fest!

Nå har Mannen satt seg på toget tilbake til Kongsberg og leiligheten er litt tom, men det går fint for det er bare en måned til neste gang! I mellomtiden har jeg fått meg en jobb til som hodet mitt kan oppta seg selv med. Jeg er så heldig at jeg har blitt en av de ytterst få som blir betalt for å jobbe på Det Akademiske Kvarter! Jeg ser for meg noen hektiske uker fremover, siden alt starter opp igjen nå på fredag, og jeg må gjennom sikkert ti kurs for å kunne være ansvarlig for hele huset på kveldstid. Jeg gleder meg faktisk til å få litt mer ansvar, selv om jeg kommer til å være en del sliten.

Ha en fin natt videre!

Legg igjen en kommentar

