Lesestoff: The Hollows

11 aug

I det siste har jeg lest en serie ved navn The Hollows av Kim Harrison. Dette er på ingen måte «dyp» litteratur, men det er skikkelig underholdende, spennende og til tider småskittent. Akkurat som jeg liker det når jeg skal fordrive litt tid.

Bøkene handler om Rachel Morgan, privatdetektiv og heks. Handlingen er basert i et alternativt Cincinatti med beboere som vampyrer, demoner og feer. Hva kan jeg si, etter å ha lest alle bøkene om Sookie Stackhouse opptil flere ganger, var det ikke spesielt vanskelig å gå med på at dette kunne funke og være smårealistisk (antar at man kan se hermetegnene der selv).

Jeg er hektet og siden nyeste boken ikke er å finne til kindle (wtf amazon?), venter jeg i spenning på papirutgaven.

Legg igjen en kommentar

