En sånn dag. Eller?

20 Jun

image

Etter å ha forsovet meg 15 minutter i dag, har alt egentlig bare vært sånn blæh. Det kvarteret er livsviktig når man akkurat har stått opp, jeg tuller ikke!

Kaffen jeg lagde meg da jeg kom på jobb var fantastisk (aeropress – en kjærlighetsfortelling), men jeg kan helt ærlig si, at for første gang på lenge hjalp ikke det heller. Shit. Hva gjør man da? Jo, man tar på rød lebestift og knyter et rosa sjal i håret. Ignorerer at det er stein i skoen, har på gigantiske solbriller mot pollen. Hører på Elvis på vei hjem fra jobb. Vær fab! Vær stolt over at du endelig har mestret noe! Jeg for eksempel, kan endelig skryte av at jeg klarer å lage hjerter i kaffen. Med vilje!

image

Legg igjen en kommentar

