Varme, deilige varme!

21 Jun

image

Sommeren har et kjapt comeback i ca en dag før regnet kommer tilbake og det må utnyttes til det fulle! Jeg er vill og gal og går uten jakke, med bare legger og ingen sokker. Jeg vet at jeg er tøffest i gaten, for å si det sånn.

I anledningen har jeg prøvd en ny måte å lage iskaffe på, nemlig med Aeropress over isbiter. Det funker så absolutt det, men jeg vil nok alltid ha en forkjærlighet for den espressobaserte typen.

Nå skal jeg øve litt mer på kaffehjerter, fordi det er så gøy!

Legg igjen en kommentar

