Happy Monday!

25 Jun

image

Meg, mandag og AeroPress. Vi har det fint sammen vi. Du vet, til tross for at jeg har på meg en kjole som «alle» har. Kast en stein og du treffer garantert en som har den på seg. Men om 5 år dere, da skal jeg gå med den hele tiden! Og en eller annen gang skal jeg lære meg at kaffejobb og hvit kjole ikke passer så godt sammen. Men ikke i dag.

Aeropresskaffen er laget med oppnedmetoden, slik at kaffen får brygget seg litt lenger og blir mer awesome.

image

Legg igjen en kommentar

