Thanks for all the fish

27 jun

image

Som jeg har postet på alle de sosiale mediaene mine; Det er offisielt at jobben min stenger dørene i Bergen i slutten av september. Dette kommer ikke som noen overraskelse på meg i hvert fall,  fordi sjefen min har vært veldig åpen om prossessen. Han er ganske så awesome.

Jeg ser på dette som en mulighet til å bli «ordentlig» barista igjen. Det er jammen meg noe jeg har savnet.

Så da er det bare å skrike ut om man hører om en kaffejobb til meg!

Legg igjen en kommentar

