Stone Froze Mascot

29 jun

image

I disse dager (ca neste uke) flagrer jeg rundt med CV og søknad i vesken. Watch out, Kristine’s about! Kanskje jeg skal legge ut søknad her? Vi lever jo i fremtiden.

Jeg innser jo at jeg kan søke om dagpenger hvis jeg ikke får meg noen ny jobb, men det gir meg egentlig litt dårlig smak i munnen, jeg vil jo mye heller jobbe enn  å gå på sosialen. Kommer aldri til å skjønne meg på folk som aktivt går inn for å være arbeidsledig. Nope. No siree. Denne frøkenen trenger noe å gjøre på!

Tittelen er en sang av Jaill, som ligner litt på mine elskede The Shins. Listen, love, enjoy!

Legg igjen en kommentar

