You make my heart sing

3 jul

image

Her satt jeg i sånn ca hele går kveld (og natt) og leste meg småsliten på sci-fi romance. Jeg forvillet meg inn på Vaginal Fantasy bokklubben sin nettside, for du vet jeg er jo en sånn der guilty pleasure leseperson, og så var jeg plutselig hektet på Linnea Sinclair.

image

Hope’s Folly er den beste hittil! Og ja, jeg tok et bilde av PC-skjermen min med telefonen. Det er faktisk så lat jeg er.

Jeg kan også informere om at jeg var på et jobbintervju i går og tror faktisk at det gikk rette veien. Nå skal jeg drikke kaffe og lese aviser resten av arbeidsdagen, mens jeg venter på at Schenker skal komme og hente noen pakker. Woo to the hoo!

Legg igjen en kommentar

