Hot Rocks

5 Jul

image

Av og til får man en streng beskjed fra sjefen sin. Jeg har for eksempel fått beskjed om å ta 150 kr fra kassen i butikken og kjøpe meg en sommergavevin. Dette gir meg den perfekte anledning til å kjøpe denne vinflasken her! Stones-fan som jeg er, kan jeg jo ikke la denne sjansen slippe unna.

Siden det tydeligvis er et tema på gang her, så har jeg hørt på denne spillelisten i dag mens jeg har talt alle varene i butikken. Grusomt kjedelig arbeid, men alt blir jo bedre så lenge man har god musikk.

Legg igjen en kommentar

