News

8 Aug

image

Ny måned, tilbake på jobb med vanilje-is + espresso i koppen.

Og så har jeg funnet meg ny jobb! Magiske Bar Barista åpner i nytt og større lokale på fredag og jeg er så heldig at jeg får være med på laget! Jeg tror kanskje dette blir det kuleste stedet jeg noen gang har jobbet. Det er både trøorgel, fungerende jukebox og platebar der. Litt som om jeg hadde fått beskjed om å finne opp mitt perfekte sted å jobbe. Denne frøkenen gleder seg til å begynne, for å si det mildt.

Nå må jeg gå tur med katten og drikke dagens siste kopp med kaffe, før jeg glemmer det og det er for sent.

 

Legg igjen en kommentar

